.:Besh People:.

20 May 2011

Memory Lane, Ipoh


Salam semua.. Ahad lepas aku, mak, akak, adik aku - ikmal n dila, cousin- anis n bf aku g Memory Lane kat Ipoh. kalo dulu lebih dikenali sebagai Belakang Loken & tletak kat Old Town Ipoh. skrg dh tukar bsebelahan dengan the store.. memory lane skrg lebih teratur gerai2 nye.. ok, pe yg menarik kat sini? lets checkidout~
Him at memory Lane.. :)
me with my 3 handbags. ok, yg tgh2 2 mmg aku punye. aku beli the other 2. RM5 each. berbaloi-baloi. beg kulit ok.. both still in good condition.
ok, sblh aku tu a.k.a Incik Bf ada tanda2 tidak puas hati. hehe
takpe, i gune duit sdr.. :P
My Bro, ikmal..thn ni PMR..
ade org kata ala2 aizat AF muke die.. ye ke??

My mum yang kepenatan berjalan..
p/s : org di belakang bukan korek idung ok.. :P
Anis (cousin) & my sis, dila..
typical photo. budak2 skrg dh pandai tgkp gmbar sdr.. :)
ni antara brg2 yg djual kat Memory Lane. mostly bundle, second hand. tp ade jugak yg baru.. dr baju2, brg2 tembaga, kasut, teddy bears...
bak slogan Memory Lane... " Singgah le, Macam-macam ada". :P

kasut RM2-RM5.. berbaloi-baloi.. :P
Tak lupe juga sayur-sayuran.. tp ni new one ek.. ehh, ade ke sayur seconh hand??
Di samping tu juga, korang akan dihiburkan dgn budak ni.. die nyanyi not bad.. :)
Fuhh.. penat tp best..
So, kwn2.. kalo ke Ipoh tu, ari ahad singgah le kat Memory Lane.. :)

No comments:

Post a Comment