.:Besh People:.

20 May 2011

Picnic at Ulu Chepor, Chemor

Cantik tak? cantik tak?
Credit pict to my sis.. (ehh, kamu ke tgkp?) :P
Sabtu lepas aku, dia & beloved family g berpiknik kat ulu chepor. best. lame tak pegi & lepak ramai2 dgn family. 3 kereta ok...
kitorg gerak pas zohor, yela ipoh dgn chemor bkn jauh sgt pun..

ni b4 gerak. me n him.. :)
motif : nk tunjuk gelang baru jer.. :P
sblm smpai aku n makndak g beli karipap. sedap wlpun skrg dh naik harga rm2 dpt 5 ketui je.
kan aku dh ckp sedap.. tgk penuh bselera kakak aku mkn. :P
ni adik aku,ikmal no. 4 dlm family. ehh, cket je die mkn kan??
tipu je 2.. die dh abih mkn time 2..
ni plak adik aku yg bwh aku, ijam bwu 19thn tp dh lg besar n tgi dr aku.. :P
ni aktiviti yg aku suke kalo g sungai.. dirikan batu atas batu bsr.. korg blh ke? :P
Aduih.. mcm muke budak baik gitu.. ngeh3~
Him.. thanx 4 everythings :)
my cousins anis, dila (adik yg bongsu), ayu n kak nora...
makhluk tuhan plg seksi yg brendam dlm air 2 la org yg plg seronok.. :P

my cousin kak nora n ayu, makndak,abah n opah..
Cousin Aris...
Last but not least, my beloved mum n my sis.. :)
Hepi :)
Love u All always!!!

1 comment:

hayatunfadzila said...

Luv 2, 3, 4, 5...n seterusnye...he3

Post a Comment