.:Besh People:.

06 July 2012

Africa mari..

Salam..

Arini cuti.. Buat overtime. tapi bole sampai pukul 2 je. so, aku pun bosan nak balik rumah. lagipun takde siape pun kat rumah. Then, aku pun dari office terus merempit ke Amcorp Mall. usha2 fridge magnet macam2 negara. Aku tengok kat sini ada 3 kedai yang jual macam2 negara. tapi ada 1 kedai yang jual semua dari Africa. Barang2 Arfica. aku tengok Fridge Magnet macam unik je. aku pun berkenan gak. tapi harga RM25. fikir2 balik membazir. tapi orang yang jual tu cakap untuk aku dia bagi diskaun.

Aku cakap aku fikir dulu. So, aku jalan p kedai yang lagi 2 tu. tapi harga average RM18-RM29.90. Mahal. Aku just cuci2 mata jela. sebab aku order Fridge Magnet dari Russia & Spain baru satu RM5. hehe

Then, fikir punya fikir. last2 pergi balik kedai Africa tu then beli satu Fridge Magnet. dapat RM15 je. setelah mengunakan segala jurus2 tawar menawar dapat la kurang RM10 dari harga asal.




lupa pulak. yang icon2 iphone tu aku beli satu RM0.50 Semua ni boleh dapat kat Ground Floor Amcorp Mall, Petaling Jaya.

that's all update for today ! chiaow~


No comments:

Post a Comment