.:Besh People:.

08 April 2011

Another Pameran Coklat

Salam semua~ lame menyepi.. Yup. another Pameran Coklat aku g. best sgt. aku dah la hantu coklat. hehe. kali ni pameran coklat kat UM anjuran Halal Hub dengan kerjasama Mahasiswa UM. event dari 2-5April. aku pergi hari last. 2 kali. hehe. sekali dengan kawan2 sekelas aku syahmi&azwa. Petang pulak dengan Syafiqah. mase pagi aku tengok gerai yang buat coklat macam air terjun ni tak jalan sgt. mybe sebab dorg buat strawberry cicah coklat. Mahal kot! sebelah petang dorg tukar jual pisang berangan cicah coklat. pergh.. mmg pisang panas la.. ehh.. silap. memamg pisang coklat la. beratur pjg semata2 nak beli bende alah ni. harga RM2. tQ syafiqah belanje i. :) ni pulak coklat dr Rusia. tapi compared to pameran coklat kat Mid Valley yang aku g awal januari aritu, harga kat UM ni lagi mahal. xbeli pun.. :( Last2.. mase dekat gerai tasnim, taste2 coklat, sedap pulak. 1 box kecik, (tak sempat tgkap pict dh habis) dah RM6. tapi beli 2 box RM10. kira jimat la RM2. dalam box 2 ade 13 ketui je aku kira. orang yang jual 2 kate 100gram. Again, Thanx Syafiqah belanje I. hehehe. murah rezeki. alhamdulillah. nape gambar ni sesat? actually tak sesat pun. ni gambar kawan aku a.k.a Syahmi tengah join contest kat booth Watsons mase Pameran Coklat aritu. muka die ni ala2 Asyraf Sinclair gitu. tapi maaf ye die sudah berpunya. haha. hmm,die join 2 kategori. aku? aku pun join sekaki. adeih. mintak2 tak terpilih. sebab nak invite2 orang like gambar kat fb macam malas je. btl tak??

No comments:

Post a Comment