.:Besh People:.

19 April 2011

Done with FYP !

Salamz semua..yay~

bersyukur sgt sebab baru jer selesai present smlm.. ingat tak entry aku yang ni?? hmm, pasal cuak giler nak present untuk FYP (final year project).. suppose blh tukar no. 3 tp penyelaras projek tak bagi. so dengan rasa yang paksa-rela aku pun kena present last sekali. bile dah present last sekali, tau je la lecturer semua dah ramai.. aku telah ditembak dengan machine gun. 7 soalan aku kena. tp alhamdulillah aku dapat jawab semua & supervisor ku yang sporting back-up same. TQ Sir!!! :)


Berbalik kepada cite Presentation ku, korang nak tau aku practice present kat mne?? 3 dataran aku pegi ok. mula2 kat Dataran Kimia, Fakulti Sains. mase 2 siang2 blh la melepak situ. di bantu oleh En. Bf. thank you so very much dear!

p/s: En. Bf band 5 muet. so BI die lg super duper hebat dr aku. aku?? blh la. :P


Dataran kedua kat Dataran Sains.. ni sekejap je. sbb mlm2, wlpun tepi jalan tp otak dah tepu.. Then, ke Dataran Merdeka. haha. siyes xde kene mengena dengan present kan? tapi you oulls study straight sgt pun, dok push2 lebih pun xboleh gak. we should know our limit rite?? so, ni sessi melepak sambil tgk kanak2 bmain, lari.. release tension..


So, sekarang ni tgh nak print & hantar report je. nak blk Perak. teman dh rindu sgt nak blk kg ok.. Tp ahad ni kena blk KL blk. Isnin start stdy group dengan member. semester ni aku amik 3paper. 1 dah lepas. another 2 exam mase 29April n 3May. doakan ye kwn2..


p/s: thanx for those yang tolong untuk projek ku ini.. :)

No comments:

Post a Comment