.:Besh People:.

04 January 2011

Last Semester - Insyallah

Salam uolls...
hari ini bermula la semester baru aku di jabatan Matematik, Fakulti Sains Universiti Malaya. Semester ini aku hanya berbaki dua subjek dan satu thesis (projek Sains Matematik) utk pelajar tahun akhir. Pukul 12tgh hari td aku baru lepas taklimat projek utk semester. Tajuk kajian aku secara roughly nye mengkaji & memodelkan Air Quality di Klang Valley.. mcm sng kan? cuba korg fikir kwsn2 klang Valley ni mmg terkenal dgn Air Quality yg sgt2 'terbaek'. Jalan2 sekitar kwsn ni pun aku kene kaji gak. aiseh.. ade plak penyelaras ak ckp, blh la aku bjln2 nnt.. yela 2.. haha
lupe plak 2 lg subjek ak Mathematics Modelling 2 & Computer Methods 3.. Sume pun tough2 belaka. kwn2 doakan ak la ek. hbs 3 subjek ni. boleh la ak graduate bulan 9 ni tak silap aku..

p/s : class ak ari selasa-khamis je. perlukah ak keje??

No comments:

Post a Comment