.:Besh People:.

21 January 2011

Nando's Peri-Peri

Salamzz uoollls.. mlm td kan ade org blnje aku mkn kat Nando's. hehe. best2. almaklumla 1st time mkn kat Nando's. mesti korg fikir aku nk mkn bende mhl2 tgu org blanje. kan3? tak la. aku pnh je mkn benda lg mahal, gune duit sdr ok. yela. kalau korg nk tau bab mkn la aku plg tak sekat. dats why la aku comey memanjang.
berbalik kepada cite td, smlm beliau telah belanja aku sbb beliau baru dpt gaji. syioknye ade gaji. aku ni tak keje2 lg. hmm,aku rase Nando's takde la high class sgt. sbb harga makanan lbh kurang mcm Kenny Rogers or Secret Recipe je. jgn korg ckp aku slalu mkn mhl2. haha. takde maknenyer. aku g jer pasar mlm, aku mkn je kat gerai2 tepi jalan, aku lepak je kat maplei2 or warong2 tepi jalan. sbb di ulangi skali lg aku mmg tak berkira sgt psl mkn. tp bab kebersihan aku amik kira gak la. :)
interesting about Nando's ni ak rse sos nye ade name 'peri-peri'. mcm comey je. haha

ni yg ak mkn. name siyes ak tak ingat. tgk tag 'HOT' 2.. well org 'HOT' je blh mkn 'HOT2'. :P

ni beliau mkn. ala2 kebab pe ntah. again aku takde mase nk mengingat name menu. kalo satu mase nnt aku teringin nk buat partime kat Nando's.. mungkin.. :P

ohh.. ye.. ni la gambar 'beliau' yang telah menghabiskan almost 3.4% duit gajinye utk belanje aku. tenkiu ye.. hari ni I syg U lebih.. :P


p/s : tiap hari syg........

No comments:

Post a Comment