.:Besh People:.

20 January 2011

Symptom2 Pelajar Tahun Akhir

Salamz uoollss..
lame nye blog aku ni takde new entry yg bertulis. haha. bile malas aku post gambar2 je. well ni adalah disebabkan aku yg tersangat la busy. sebagai seorang insan bergelar 'Final year Student'. Insyallah. meh sini cekidout Symptom2 Bergelar 'Final Year Student'..

1. Stress. sgt2 ok. yela dengan thesis. masa mcm tak cukup jer. kalau dulu keluar hangoutt ngan kengkawan sane sini.. dating setiap hari. skrg org ajak keluar mau fikir 10kali.

2. ON je laptop. terus check email dr lecturer. bukak page2 universiti. download notes. kalau dulu FB no. 1.. skrg ni kalau layan FB sgt. ON9 sane sini alamatnye buku aku OFF9 la jawabnye.

3. Kalau ON9 FB, ym, skype, twiter semua status stress2.. penatla.. tak larat dah nk study.. tak sabar nak habih study... assignment berlambak.. busy.. bla3

4. Keadaan diri yg tak terurus. kalau student lelaki 2 misai tak trim, rambut dah pjg, bkelemumur.. takde lg fesyen2 pacak or what so ever. kalau student ppuan plak takde nak melawa2 dah. tudung pun pkai selendang yg tak payah iron. baju takde nak matching2 bagai. main amik je pe yg ade.

5. lebih menghargai masa. kalau dulu masa 1st year, 2nd year subjek2 tak tough. so study lepak2. skrg mula cari kwn bt study group sbb final year paper killer sume.

6. Bilik bsepah jgn ckpla. mcm tongkang pecah. agak2 la kalau tikus or lipas nak tumpang lalu sure tak jumpe jln keluar dah..

7. Kat kalender, reminder kat hp semua full dgn appointment dgn lecturer. tidak lg bersame tersayang ok. hmm, tak pun penuh dgn dateline2 hantar assignment, presentation..

8. Nota sane sini. stick notes bagai. tepi katil pun ade notes. agak2 rase nnt boleh serap mase tido kot.

9. Baju tak berbasuh dh exceed limit baldi or laundry bag. tak sempat sgt padahal washing machine dlm umah je. alangkah bagusnye kalau ade khidmat dobi delivery pada waktu terdesak mcmni..

10. mula mendekatkan diri kan tuhan. (yg ni aku puji la walaupun hakikatnye jgn la time susah je ingt tuhan kan)
hehe. aku? ade la symptom2 2 tp tak la semua k.
p/s : doakan aku dapat mengharungi final year ni ye. :)

No comments:

Post a Comment