.:Besh People:.

18 February 2011

Job Interview

Salamz uolls..

first of all thanx sangat2 kat kawan aku, Cik Intan Suriati yang tolong aku banyak untuk interview kali ni. alah.. kerja partime je. sebenarnye aku nak apply position as data entry. tapi disebabkan dah penuh, aku di offer telemarketer.

aku fikir sekarang ni final semester aku dan aku tak nak la susahkan family aku untuk bayar yuran pengajian aku dah. nak kerja la konon. so, aku pun memberanikan diri hantar resume kat company ni. name company ni motortrader. location kat mtm multimedia sdn bhd. Suite 12.02, Level 12, Centrepoint South, Mid Valley City. tempat keje pun nearby je. gaji pun not bad. siap ade komisyen bagai. interesting kan??

korang penah dengar tak Motortrader? alaa yang majalah pasal iklan2 kereta tu.. kereta sport la, BMW & macam2 kereta mewah lg... So, roughly kerja aku macam call orang and convince orang untuk buat advertisement pasal kereta2 diorang dalam majalah tu. bab call tu aku memang takde masalah. nak yakin kan orang through phone yang susah sikit aku rase..

interview memang sangat best. tak pernah aku rase selesa macam aku interview hari ni. bos pun siap puji2 aku. haha. tapi tu la aku tak buat keputusan lagi sama ada nak join atau pun tak. bos tu bagi mase sampai hari isnin untuk aku terima or tak offer tu...

No comments:

Post a Comment