.:Besh People:.

06 February 2011

Wedding Kak Ita

Salamz uollss.. 1st of all, congrats kak ita & zaidi yg dh btukar status jd suami isteri. i like suke ! FYI, kak ita ni ex-roomates aku mase kat Kolej Kediaman Pertama UM. & juga merupakan org pntg mse aku mule2 nk knl dgn Encik Ahmad Jamil a.k.a bf aku. so, org pntg aku rse mcm x sedap hati plak x dtg wedding die. die byk gak tlg aku. gmbr2 ni mase dia nikah & majlis kat umah die kat jenjarum. aku xpegi mase ni. arini majlis bertandang kat putrajaya baru aku bpeluang nk g.. lgpn zaidi ni aku knl gak. Bekas Presiden Kolej melampau la kalo x kenal kan. hehe. gmbr2 ni sume aku cedok dr fesbuk die. die pun cedok dr kengkawan yg dtg. hehe.
So, kak ita hepi2 selalu. semoga bkekalan hingga ke anak cucu cicit.

ni gambar mase nikah

ni plak waktu majlis sanding belah ppuan kat jenjarum.

No comments:

Post a Comment