.:Besh People:.

26 March 2011

Interview Lagi

Salamz sume~
Last Thursday aku g interview utk Company Berjaya Capitals Sdn Bhd. Position as Management Training for Borders bookstores. Interview di jalankan di Dewan Tunku Canselor (DTC) a.k.a Dewan Tak Cat, hehe kat UM. alhamdulillah. walaupun ditembak dek machine gun bpeluru soalan dr 2 interview, I manage to answer all the question. suke!
keluar dari bilik interview, aku shaking all over. haha. nasib baik tak shaking mase interview. kalo tak malu siot! mybe DTC ni sejuk + aku ni mmg jenis penakut kadang-kadang. :P
hmm, ok, kenapa boleh aku senang-senang je interview kat UM, tak payah susah-susah g company 2? sebabnya kat UM ni 22-23March lps ada Career Path. Banyak juga company-company besar yang join. So, sempat la aku drop-drop resume untuk banking, industrial & software punye company. hopefully after aku punye final exam 3May 2011, aku dah dapat keje. sangat tak sabar nak keje. Its my turn to support my family once I finish up my studies.
doakan aku k. :)

No comments:

Post a Comment