.:Besh People:.

26 March 2011

When you available to work?

Salam u olls..
HapPy HaPpY HaPpy !
syukur sangat. sebab ape? ok2.. Sape tau BASF the chemical company? aku mula-mula zero gak. godek punye godek, goggle punye goggle, bawu la tau pasal company ni. hmm, mase hantar resume, drop-drop resume sane sini ko tak ingat kan shela oi.. haha.
alhamdulillah, petang semalam dapat call dari BASF company ni. lama gak sembang. gaya mcm dah kenal ke dgn si pemamggil. haha. yang best nye die tanya
" When you available to work? "
bukan "When you can come for an interview?" ok..
story punye story dgn org yang call aku ni, aku ckp after 3may 2011 bawu la aku boleh keje. sebab tu last paper aku. then die ckp ak nk terus keje ke relex dulu seminggu. aku pun ckp la, mak aku dah bising. so, kena blk kampung dulu. then a week after that bawu boleh start keje. So, die ckp akan call ak lg end of april. alhamdulillah lagi sekali.
FYI, BASF ni basicly pasal chemistry, tapi ade gak pasal research, development, engineering, bussiness and coperate function. dekat Malaysia je ade 9 branch. Selain Malaysia ade dekat Europe, Africa, Asia Pasific, North & South Africa. antara negara-negara lain yang terlibat Australia, Bangladesh, China, Hong Kong, India, Indonesia, Japan, New Zealand, Pakistan, Philippines, Singapore, South Korea, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam, Belgium, Germany, France, Netherlands,Belgium, Switzerland, Belarus, Kazakhstan, Russia, Ukraine, Denmark, Finland, Ireland, Norway, Sweden, UK, Algeria, Egypt, Iran, Morocco, South Africa, Tunisia, Turkey, United Arab Emirates, Austria, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, many more.
Tapi kalau rezeki aku dapat company ni aku nak Malaysia je please~ :)

No comments:

Post a Comment