.:Besh People:.

10 March 2011

Kenapa Lelaki Senang Nak Panggil Sayang-Sayang??

Salamz uollss..
sihat tak arini? aku baru lepas amik bungkusan Pos Express dr Incik Posmen. Posmen hantar surat malam-malam? hah? tu la special nya aku. hehe
nak dijadikan cerita, tengahari tadi semua orang dalam rumah aku takde. ada yang pergi kerja.. ada yang keluar.. korang semua tahu kan kat sampul pos express kena letak number henpon? So Incik Posmen telah contact aku melalui sms. mesej punya mesej, Si Incik Posmen willing mau hantar kat rumah aku sebelah malam nya. So, orang nak hantarkan aku lagi suka. Kalau tak aku nak kena menapak ke Pos Office area Bangsar. Dalam pukul 9 malam lebih Incik Posmen datang. tunggu kat bawah. jenuh aku cari dia. Cakap kat parking motor tapi aku rasa dia ni tak tau kot yang parking motor kat kawasan rumah aku ni ada 4.. (=.=)"
Hmm, berbalik pada tajuk entry aku kali ini, "Kenapa Lelaki Senang Nak Panggil Sayang-Sayang??". masa aku tercari-cari dia, dia mesej, "Parking motor kat lift ni la syg". erk.. tersentak kot aku baca mesej tu. jumpa belum lagi dah nak panggil aku sayang-sayang. kenal pun tak kot. setakat mesej untuk dapatkan surat aku jer. So, terus aku buat conclusion sendiri. Lelaki memang senang jer kot nak panggil sayang-sayang ni. (tiba-tiba nak suruh Incik Boifren panggil nama lain, haha)
Ada lagi 1 kes, kawan aku ni sanggup tak nak boifren dia panggil dia sayang sebab boifren dia dengan kawan-kawan biase pun bersayang-sayang.. hmm, typical lelaki. mulut manis. :P
hmm, tapi aku cakap tak semua la. conclusion aku just meliputi orang-orang yang siapa makan cili dia rasa la cili tu.
aku nasihatkan tak kira la perempuan or lelaki ke.. save la pangillan "sayang" tu for the best. kalau senang-senang je nak panggil orang lain sayang, apa special nya orang yang korang betul-betul sayang?

2 comments:

atikNAOshi said...

memang lelaki sng pggl sayang..die saje nak test market.. ko jgn terpedaya shela..hati2 k!

sHeLaBeSh said...

atikNAOshi.. hehe. tQ for the remainder. mls la nak layan2 bende ni. mmg insyallah tak kan terpedaya. :)

Post a Comment