.:Besh People:.

27 March 2011

Jeans Handbeg

Hallu semua~


Lama tak buat projek DIY a.k.a Do It Yourself. So, kali ni aku nak berkongsi dengan you olss pasal jeans Handbeg. Baru lepas buat. sangat-sangat excited dengan hasil nya ok. roomates pun cakap comel & creative. actually, aku pernah terjumpa kat satu kedai ni. jual macam-macam benda dari handbegs, pencilcase, topi, kasut & macam-macam lagi semua dr jeans. tapi aku rase sekarang ni aku try buat handbeg dulu. pelan-pelan kayuh kan? idea ni jugak datang pas seluar jeans aku yang berwarna coklat ni koyak. kalo koyak yang dekat tempat jahitan takpe gak, boleh repair-repair mane yang patut. ni memang tahap koyak tak boleh di selamatkan lagi. sedih tau. nak buang sayang, nak simpan tak boleh pakai dah. so, aku pun buat la ape yang membuatkan seluar jeans yang tak boleh pakai ni berguna.. :)




taraaa... jadila handbeg yang kiut miut ni. ada lebihan kain lagi bakal dibuat 2 projek lain. tengah kumpul idea nak buat pe yang patut, later baru boleh share dgn uolls kat sini ok. buat masa ni korang tengok la dulu handbeg jeans ni.. ok tak?



bahagian depan..



bahagian belakang... hmm.. kat kedai yang aku jumpe tu jual handbag macamni RM100+.. . kalau korang buat sendiri aku rasa tak sampai RM10. So, Selamat mencuba !

6 comments:

Cik Yana said...

Wah, kreatif. Boleh jana duit sendiri :)

Entry terkini: Tulis Nota dan Dapat LipIce Percuma!!! :)

sHeLaBeSh said...

hehe... tenkiu Cik Yana. mmg nk menabung pun. :)

hayatunfadzila said...

besh nye...akak nk melabur bleh...hehehe

sHeLaBeSh said...

hehe...blh2.. :)

ZatieyKarim said...

waa, kretif kretif :)

sHeLaBeSh said...

hehe... Fatien.. tQ tQ

Post a Comment