.:Besh People:.

13 March 2011

Matta Fair at PWTC

Salamz uolllsss..
sihat tak arini? aku alhamdulillah sihat. tapi semalam collapse gak. penat berjalan-jalan merata-rata tempat. First time aku pergi Matta Fair. memang sesak sangat-sangat. nak parking kereta pun susah. nasib baik ada parking kat Hentian Putra. :)
Motif pergi Matta Fair ni sebab nak usha2 pakej murah pergi singapore and untuk trip Langkawi kitorang bulan 2 tahun depan. Tapi disebabkan keadaan yang sesak dengan manusia-manusia yang semua nak terjah pakej murah, tak larat kitorang nak lepak lama dalam tu. sesak lagi menyesakkan! pening kepala den~

Incik Bf tangah promote Matta Fair.
p/s : ni before masuk. tak tahu lagi keadaan kat dalam tu macam mana.

tag kat tangan aku tu kena pakai.
Sekarang nak masuk Matta Fair kena bayar RM3 ok. :-(

Gambar aku macam perempuan gedik yang nak tayang beg Matta Fair, tapi beg nya tak nampak. Nampak aku tergedik-gedik. :P

ni tangkap dengan maskot apa pun aku tak tau. :P
tapi agak blur gambarnya. marah dengan orang tangkap gambar! haha

nice decoration. burung tangkap lentok. :)

Last but not least, aku sajikan keadaan orang yang berpusu-pusu kat Matta Fair ni. Kalau tak ada nak cari apa-apa. aku nasihatkan tak payah la pergi Matta Fair. Tapi kalau korang plan nak bercuti ke mana-mana, arini last day Matta Fair kat PWTC. Sampai pukul 9malam ni. Tapi bagi yang tak sempat, bulan September ni ada lagi. jangan risau.

p/s: hope next Matta Fair tak naikkan bayaran masuk. :)

No comments:

Post a Comment