.:Besh People:.

27 March 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA

Salamz semua..
lama tak join contest. tapi contest a.k.a GA yang aku join kali ni memang menarik ok. sesiape yang tengah pokai boleh berpinar-pinar matanye.. hehe. cakap banyak pun tak guna. meh chekidout contest ni.. First of all, korang boleh usha-usha blog BOBIESTORY untuk update yg terkini ok. :)

1.jd kawan aku...hehehe macam paksa plak (klu nak jd ble, xnk jd pun ak tak paksa)

baru je follow. follower yang ke 654. hopefully lepas ni boleh selalu keep in touch & jadi kawan dengan blogger ni. :)


2.pas tu letak aku di dlm bloglist mu...hahahaa lg kejam (mudah nak rujuk siapa pemenang) baru letak sebab baru follow. :-(


3. letak header aku

done. ada kat atas sekali dalam entry ni.


4. buat entry tajuk JOIN CONTEST AKU KAYA

done!


5.aku nak 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?

First of all, saya TERbaca blog BOBIESTORY ni sebab penulis blog ni follow blog saya. saya memang jenis orang follow, saya follow balik. TQ sekali lagi sebab sudi follow blog saya yang tak brape nak gempak macam macam blog BOBIESTORY. kenapa saya still baca blog BOBIESTORY? sebab saya rasa blog nye simple sangat. tak perlu icon-icon, widget-widget yang kadang-kadang menyemak pandangan. Selain tu jugak, ayat-ayat and penceritaan yang bersahaja. boleh dapat info jugak kat blog ni. :)

6.tag satu kawan yg lain..

Saya nak tag my lovely sister untuk join contest/GA ni. dah bagitau die untuk join gak. :)


7.jgn lupa paste url

done! kat ruangan komen entry JOIN CONTEST AKU KAYA BOBIESTORY. :)


Selain dari my lovely sister, kawan-kawan blog aku juga dijemput memeriahkan contest/GA BOBIESTORY ni. HADIAH FULUS you oullss...RM300. sape tak join rugi..


p/s : guys, wish me luck! & good luck to all participance :)

TARIKH TUTUP: 31 MARCH (11.59 MALAM)

No comments:

Post a Comment